sobota, 11 listopada 2017

Wcale nie jesteś gruba a Twój brzuch jest duży? Zobacz co jest tego powodem!

Otyłość nie zawsze oznacza duży brzuch. Masz problemy z odstającym brzuchem, a nie jesteś otyła? Przeczytaj koniecznie co jest tego powodem!




Jesteś szczupła, nogi i ramiona masz chude a odstaje od Ciebie brzuch niczym napchana piłka? Powodem tego jest nadmierne rozdęcie, które wynika z ciągłego gromadzenia się gazów w brzuchu oraz niewłaściwej diety. Dlatego duży brzuch nie zawsze oznacza nadwagę.
Przedstawię Wam sposoby na ten uporczywy problem.


Jedz wolniej
Powodem wzdęć jest szybkie jedzenie. Postaraj się jeść wolniej niż zwykle. Najlepiej popijaj co jakiś czas szklankę wody aby spowolnić tempo spożywania posiłku


Odstaw napoje gazowane
Wzdęcia są również skutkiem spożywania gazowanych napoi. Dlatego należy je odstawić. Piwo też się do tego przyczynia ale najlepiej jest zrezygnować z alkoholu.

Odstaw produkty powodujące wzdęcia
Przedstawię Wam produkty które źle wpływają na nasz brzuch powodując wzdęcia. Radzę na jakiś czas zrezygnować z produktów takich jak:
  1. Guma do żucia
  2. Rośliny strączkowe
  3. Kapusta
  4. Brokuły
  5. Nabiał w nadmiernych ilościach
  6. Potrawy smażone
  7. Kalafior
  8. Zbyt duża ilość soli
Pij więcej wody
Wiele problemów zdrowotnych jest powodem zbyt małej ilości wody w naszym organiźmie. Zaczynają pojawiać się  wzdęcia gdy pijemy jej za mało. Zatem należy pić od 7 do 9 szklanek dziennie.
Oczyść jelita
Brzuch wygląda na większy niż w rzeczywistości przez 9 kg złogów pokarmowych zalegających w jelitach. Chcesz się ich pozbyć? Skorzystaj z paru naturalnych składników:
  1. Sok z cytryny
  2. Sok jabłkowy
  3. Pij więcej wody
  4. Produkty bogate w błonnik 
Zaparcia
Masz wzdęty brzuch a przy tm towarzyszą zaparcia? Musisz koniecznie się ich pozbyć! Na ten uporczywy problem zalecam jeść więcej błonnika a także przygotowanie smacznego i prostego koktajlu:

Składniki
  • sok z pomarańczy
  • łyżka odrębów pszennych
  • łyżka siemienia lnianego
  • 2 śliwki
  • 2 figi


4 komentarze:

  1. naprawde guma do zucia powoduje wzdecia? brokuly tez? a jablka? ja w sumie najgorszy mam brzuch po jablkach a takich z szarlotki to juz w ogole... w dodatku tutaj jeszcze dochodzi zgaga po takim szarlotkowym ciescie ;/ po niedzieli dopiero dzisiaj udalo mi sie ogarnac po wypiciu dicopeg 10g - no fakt zjadlam prawie 3/4 blachy sama, ale zeby az tak wywalilo mi brzuch?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. guma powoduje wzdęcia bo połykasz powietrze żując ją. uwielbiałam rzuć gumy i nie wiedziałam czemu aż tak mnie wzdyma dopiero znajomy lekarz mnie uświadomił i polecił dicopeg 10g który reguluje pracę jelit, stosowałam go przez jakiś czas i teraz jelita zaczęły pracować jak należy

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy ten dicopeg mozna kupic bez recepty ?

    OdpowiedzUsuń