wtorek, 25 czerwca 2019

Na pewno masz to w swojej kuchni! Najlepszy odstraszacz komarów i kosztuje grosze!

Jest to najtańszy sposób na komary. Zwykle za 10 g zapłacimy za niego 25 groszy. Chodzi tu o cukier wanilinowy. Wcześniej wypróbowałam sposób z olejkiem waniliowym do ciasta. Olejek faktycznie odstraszał komary, gdy posmarowałam go na odkryte części ciała. Jednak nie należy wtedy wystawiać posmarowane miejsca na słońce. Na takiej samej zasadzie działa cukier wanilinowy, ponieważ jest podobny pod względem aromatu. Nie będziemy musieli stosować go na skórę. Świetnie odstraszy nam komary w miejscu, w którym przebywamy.



To jest pewne - nikt nie lubi komarów. Na walkę z nimi co roku szukamy tanie sposoby. W sklepach są w sprzedaży skuteczne środki, ale drogie. W naszej kuchni znajdziemy produkty, charakteryzujące się różną skutecznością. Niektóre działają dobrze, inne trochę gorzej. Dzisiaj pokaże Wam jeszcze jeden tani sposób.
Mowa tu samym aromacie wanilii. Przekonałam się, że działa, ponieważ używałam to tego celu olejku waniliowego. Póki aromat się ulatniał to komary trzymały się z daleka. Jednak tańszym pomysłem będzie cukier wanilinowy. Wsyp go na talerzyk i postaw w miejscu gdzie aktualnie spędzasz czas. Aromat ulatniający się z cukru wanilinowego będzie odstraszał komary. Aby nie bać się o atak komarów podczas snu i spokojniej spać, talerzyk z aromatem możesz zostawić na szafce nocnej. Jeszcze więcej zapachu będzie się ulatniało dookoła, jeżeli siedząc przy świecy, posypiecie wosk cukrem wanilinowym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz